سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای+تصاویر

آتش سوزی در فروشگاه زنجیره ای با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 27 و 98 را ساعت 19:43 شب گذشته به بزرگراه شهید باکری(مسیر شمال به جنوب) اعزام كرد.


سعید علیزاده مدیر منطقه یک عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: قسمت سقف کاذب و پشت بام یک فروشگاه زنجیره ای دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این فروشگاه بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از نردبان دستی، خاموش کننده های دستی و لوله های آبرسانی آتش سوزی سقف کاذب را مهار و کاملاً خاموش کردند.



این مدیر منطقه تصریح کرد: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی خود را به پشت بام این فروشگاه رساندند و با استفاده از تجهیزات و لوله های آبرسانی آتش سوزی را خاموش کردند.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مدیریت فروشگاه به مأموریت خود پایان دادند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.