سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند سرطانی در شمال خوزستان

در شهرهای شمالی خوزستان بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند، به بیماری سرطان مبتلا هستند و از خدمات پزشکی این حوزه استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هزینه هر مرحله از درمان سرطان بیش از 10 میلیون ریال است و همین مقوله برخی از مبتلایان به این بیماری را با مشکلات گسترده مواجه کرده است.

داوود سلمانپور افزود: حجم گسترده‌ای از بیماران سرطان را افراد نیازمند و کم بضاعت تشکیل می‌دهند که این مقوله نیازمند توجه ویژه و حمایتی در بخش‌های مختلف برای تأمین هزینه‌های درمان این بیماران است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: در مجموع بیش از 800 نفر در شهرهای شمالی خوزستان به بیماری سرطان مبتلا هستند و از خدمات پزشکی این حوزه استفاده می‌کنند.

سلمانپور اظهار داشت: بیش از 500 نفر از این افراد را افراد کم بضاعت شامل می‌شوند که این مقوله مشکلات مختلف برای بیماران ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: برخی از داروهای درمانی بیماران سرطان خارجی هستند و سهم پرداختی بیماران بالا است که این مقوله با حمایت بیمه گران و بخش‌های حمایتی و کاهش حق پرداخت بیماران، قابل اصلاح است.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.