سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش هواشناسی 25 فروردین

با عبور متناوب امواجی کوتاه و ناپایدار از روی استان انتظار داریم طی امروز و فردا بیشتر در ساعات بعدازظهر به بعد بارشهایی بشکل رگبار و رعد و برق در سطح استان داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بر این اساس پیش بینی می شود از بعدازظهر روز جمعه ضمن گسترش بارشها بر روی استان بر حجم بارشها نیز افزوده خواهد شد.

در حین فعالیت امواج ناپایدار سرعت وزش باد در سطح استان افزایش و در بخشهایی از نوار شرقی و نیمه جنوبی گاهی شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود .

دما نیز طی امروز در غالب نقاط استان بطور نسبی افزایش اما در روزهای پنجشنبه و جمعه تغیرات دمایی در سطح استان نظم خاصی نداشته ضمن اینکه در 72 ساعت آینده بیشتر در ساعات بامداد و اوایل صبح پدیده مه خصوصا در نواحی کوهستانی و مناطقی که بارندگی خواهند داشت تشکیل خواهد شد .

گزارش وضع هوا در 24 ساعت گذ شته :

قوچان با حداقل دمای 10+ درجه سلسیوس خنک ترین و سبزوار با حداکثر دمای 29+ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین13+ و 21+ درجه سلسیوس در نوسان بود.

بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بجستان و بمقدار 54 کیلومتر بر ساعت وبیشترین بارندگی از ایستگاههای هواشناسی باخرز و درگزو بمیزان 1/0 میلیمتر گزارش شده است .

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.