به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل فاوای شهرداری اصفهان اظهار کرد: این سامانه با هدف ايجاد سهولت براي مشتريان در انتقال مستقيم مشكلات، پيشنهادها، انتقادها و شكايات صرفاً در خصوص موضوعات فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان راه اندازي شده است.
وحيد حيدريان گفت:به همين منظور لازم بود از همه قابليت ها درخصوص ايجاد ارتباط آسان بين شهرداري و مردم برای ارايه خدمات مطلوب و به روز به شهروندان استفاده شود.
وي تصریح کرد:ايجاد ارتباط مستقيم با شهروندان باعث دريافت اطلاعات صحيح از آنان شده و اين امکان را فراهم مي کند تا بتوان نيازها و مشكلات مشتريان را شناسايي و پيگيري لازم را برای رفع آنها انجام داد.
مدیر عامل فاوای شهرداری اصفهان افزود:این موضوع هم اکنون به2 روش ارتباط
تلفني با كارشناسان مختلف سازمان و ارتباط
با سامانه ثبت اشكالات انجام می شود.
انتهای پیام/م