سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

معاون وزیر ورزش و جوانان: خیرین باید از ورزش کشور حمایت کنند

دکتر امیررضا خادم گفت: نهادینه سازی آموزه های دینی و مذهبی و جذب خیرین در ورزش با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت و مبلغان دینی ما را در ایجاد محیط های ورزشی سالم یاری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیررضا خادم دیشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: دیدار با ائمه جمعه در سفرهای استانی معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد چرا که توجه به توسعه ورزش همگانی و بانوان و رعایت فرهنگ و منش پهلوانی و دینی در ورزش از حوزه های مشترک و اساسی به شمار می رود.


وی اظهار کرد: ورزش علاوه بر زمینه های قهرمانی و حرفه ای یکی از سالم ترین تفریحات جسمی و روحی برای افراد جامعه و قشر جوان محسوب می شود و در این راستا سالم سازی اماکن ورزشی یکی از دغدغه های مسئولان برای افزایش اعتماد خانواده ها در سپردن فرزندان خود به محیط های ورزشی است.

معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امروزه به واسطه رشد و توسعه فناوری و دنیای مجازی در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان، شاهد کم تحرکی افراد جامعه هستیم و ورزش تنها ابزاری است که می تواند شادابی و نشاط اجتماعی را به دور از زندگی ماشینی به جامعه هدیه کند.

وی افزود: نهادینه سازی آموزه های دینی و مذهبی و جذب خیرین در ورزش با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت و مبلغان دینی در تریبون های نماز جمعه و جماعت می تواند ما را در ایجاد محیط های ورزشی سالم یاری کند.

دکتر خادم توجه به ورزش بانوان و بهره مندی عادلانه ورزشکاران زن و مرد از تمامی امکانات و فضاهای ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.