سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در استان اردبیل

معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر غاربی تداوم برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی را زمینه‌ساز نشاط و زمینه‌ای برای جذب دانشجویان و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی مراکز برشمرد و بیان کرد: باید در این زمینه تلاش بیشتری از سوی مسئولان فرهنگی مراکز انجام شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، این شعار را سرلوحه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه جامع استان اردبیل دانست و افزود: برای نیل به اهداف کلان نظام در عرصه تولید و اشتغال و شعار سال، نیاز به تلاش بیش از پیش وجود دارد و شعار سال از ضروریات زندگی مادی و معنوی کشور است.

وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ایام‌الابیض خبر داد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف تا 31 فروردین ماه فرصت دارند به مدیریت فرهنگی دانشجویی مراکز خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.