سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افزایش مشارکت بانوان در عرصه های مختلف در دولت یازدهم

در دولت یازدهم زمینه مشاركت بانوان در عرصه‌های مختلف، بیشتر از گذشته افزایش یافته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جشن بانوان فاطمی استان گفت: در دولت یازدهم زمینه مشاركت بانوان در عرصه‌های مختلف، بیشتر از گذشته فراهم‌شده است .

طالبی افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید زمینه‌های بسیار خوبی برای مشاركت بانوان فراهم‌شده است و امروز شاهد هستیم كه مشاركت دختران و زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطح كشور و استان افزایش‌یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: این مهم می‌تواند بانوان را به جایگاه شایسته‌ای كه مورد انتظار است نزدیک‌تر كند.

وی افزود: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به ایجاد فرصت‌های برابر برای مردان و زنان جامعه نموده و ظرفیت بسیار خوبی برای توجه به مسائل مربوط به بانوان و خانواده به وجود آمده است.

طالبی گفت: بسیاری از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بانوان در دو سال گذشته مطلوب بوده و با تعامل، هماهنگی و همكاری تمام دستگاه‌های استان اتفاقات خوبی در حوزه بانوان رقم خورده است و برخی از این برنامه‌ها نیز به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری كرد: شاهد افزایش مشاركت بانوان در تمام عرصه‌های اجتماع باشیم زیرا با این شاخص جامعه‌ای سالم‌تر، پویاتر و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.