سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سازمان تاکسیرانی به ماجرای آزار و اذیت دختر جوان در تاکسی؛

پرونده راننده متخلف شهر تهران به حراست سازمان تاکسیرانی ارجاع شد

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت اثبات ماجرای آزار و اذیت دختر جوان توسط راننده این تاکسی اخراج خواهد شد.

اسماعیل‌بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ماجرای آزار و اذیت دختر جوان توسط راننده معتاد سازمان تاکسیرانی، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بدو ورود و استخدام کارکنان نسبت به اخذ آزمایشات مبنی بر سلامت روحی، روانی و جسمی اقدام می‌کند و از وضعیت جسمانی تاکسیران مطلع می‌شود.

وی افزود: این راننده مجرم و متخلف هم در زمان ورود به مجموعه تاکسیرانی طبق آزمایشات در سلامت کامل بوده اما پس از ورود به مجموعه تاکسیرانی اعتیاد پیدا کرده است.

اسماعیل‌بیگی تأکید کرد: فعلا پرونده این راننده به حراست سازمان تاکسیرانی ارجاع شده است و در صورت دریافت گزارش تأییدیه نیروی انتظامی پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان گفت: پس از تشکیل دادگاه و شنیدن دفاعیات متهم و اثبات ماجرای آزار و اذیت نسبت به صدور رأی خلع و اخراج راننده تاکسی‌ قدام می شود.

انتهای پیام / 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
چطوری روتون میشه اینطوری بگید ؟؟ فقط اخراج ؟؟ شما هیچگونه نظارتی روی تاکسی ها ندارید و فقط اسم سازمان را یدک میکشید .
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
فقط اخراج!!!!!!!!!!!!!!!