سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری:

برد برابر صبا، مقدمه قهرمانی تراکتور است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی دانم مسئولان تراکتور از امیر قلعه نویی لیست خرید بازیکن برای لیگ شانزدهم گرفته اند یا خیر؟

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی از امیر قلعه نویی لیست خرید بازیکن برای فصل آینده درخواست کرده است یا خیر، اظهار کرد: از اینکه مسئولان تراکتورسازی از امیر قلعه نویی برای خرید بازیکن جدید به جهت به خدمت گیری در لیگ شانزدهم فهرست یا لیستی درخواست کرده اند اطلاعی ندارم و در صورتی که از این قضیه اطلاعی حاصل کردم به طور حتم اطلاع می دهم.
 
وی در ادامه افزود: تراکتورسازی در این هفته ها برای قهرمانی تلاش می کند و هدفی جز این مهم ندارد، چون باید گفت همه تیم ها فقط به فکر صعود به رده های بالاتر یا سقوط نکردن به لیگ پایین ترهستند و همه فکرشان معطوف به این مسئله است.
 
ذوالفقاری با اشاره به بازی تراکتور با صبای قم گفت: البته باید گفت صبای قم شرایطی همانند سایپا دارد و از بازیکنان با تجربه، با انگیزه و قدر برخوردار است، در واقع اکنون هر تیمی که برابر تراکتور قرار بگیرد از انگیزه فراوانی برخوردار است و همه برای کسب امتیاز به مصاف تراکتور می آیند.  
سرپرست تراکتورسازی گفت: ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و به طور قطع در برابر صبا هم با برنامه ظاهر می شویم و از لحاظ فنی و تکنیکی و آمادگی بازیکنان آماده رویارویی هستیم و باید گفت برد در برابر صبا مقدمه کسب عنوان قهرمانی است.
 
وی در خصوص حوادث اصفهان گفت: خداروشکر به خیر گذشت و حال هر دو هوادار و سعید عباسی مساعد است.
 
سرپرست تراکتورسازی یاد آورشد: امیدوارم که تراکتور مسیر موفقیت خود را برای قهرمانی طی کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.