سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده های خوب مسئولان برای ایجاد منطقه توریستی در" کشف رود" مشهد

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهداز تبدیل "کشف رود"به یک منطقه توریستی با ایجاد پارک‌های موضوعی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، خلیل‌الله کاظمی در مراسم بازدید رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان مشهد از "کشف‌رود" افزود: قرار است در این منطقه ، باغ‌های موضوعی مانند باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی، مجموعه‌های ورزشی و مجتمع‌های تفریحی ایجاد شود و آن را تبدیل به منطقه‌ای توریستی کنیم.

وی گفت: مطالعاتی صورت گرفته تا کمربند سبز شمالی یا همان محدوده "کشف‌رود"را به کمربند سبز جنوبی وصل کنیم که این کارهم سبب افزایش سرانه فضای سبز می‌شود وهم از رشد افقی شهر و پیوستگی آن به روستاها جلوگیری می‌کند.

کاظمی بیان داشت: در کمربند سبز شمالی 1900 هکتار زمین ساماندهی می‌شود و برای اینکه بتوانیم خود را به محدوده قانونی برسانیم و ازخدمات استفاده کنیم، لازم است بیش از 600 متر از اراضی را درختکاری کنیم.

وی افزود: قرار است در این 1900 هکتار باغ‌های موضوعی مانند باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی، مجموعه‌های ورزشی و مجتمع‌های تفریحی ایجاد شود و آن را تبدیل به منطقه‌ای توریستی کنیم.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهدبا بیان اینکه برای این کار به 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت:10 میلیارد آن را از دولت می‌گیریم و شهرداری نیز 13 و نیم میلیارد اعتبار برای این کار کنار گذاشته است.

کاظمی تصریح کرد:160 میلیارد نیز اعتبار کال کشف است که در 3 سال اخیر دولت قرار بوده آنها را به ما بدهد که هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام وجود جاده اسفالت همراه باجدول دراطراف کشف رود