سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پروفسور سمیعی" عضو هیات علمی دانشگاه پزشكی ایران شد

رئیس دانشگاه علوم پزشكی ایران گفت: پروفسور مجید سمیعی عضویت در هیات علمی این دانشگاه را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیدجواد حاجی میراسماعیل امروز در مراسم تجلیل از پروفسور مجید سمیعی در سالن همایش رازی افزود: گفت: افتخار می کنم که پروفسور سمیعی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد و امید است دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی ایران از این فرصت برای بورسیه شدن نزد پروفسور سمیعی بهره ببرند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود 5دهه فعالیت علمی و تحقیقاتی دارد و نمونه های خوبی را برای کشور تربیت کرد. این دانشگاه حدود 8 هزار و 500 دانشجو در سطوح عالی علمی دارد که امیدواریم روزی هر کدام از این دانشجویان یک پروفسور سمیعی برای کشور باشند.

میر اسماعیل در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران  810 عضو هیئت علمی که اکثرا جوان هستند، دارد. همچنین 10دانشکده دارد که اکثر آنها جزو دانشکده های یونیک کشور هستند که پزشکان حرفه ای را تحویل جامعه داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران  تصریح کرد:هجدهمین بیمارستان این دانشگاه را نیز تا چند هفته دیگر تحویل می گیریم.

حاجی میر اسماعیل خاطر نشان کرد:دانشکده های توانبخشی، مدیریت و علوم رفتاری جزو تنها دانشکده هایی هستند که در این زمینه در رتبه اول کشوری قرار دارند که دانشکده علوم رفتاری با سازمان بهداشت جهانی همکاری بسیاری دارد.

وی در خصوص دانشکده هایی که اخیرا تاسیس شد، عنوان کرد:دانشکده های فناوری نوین،طب سنتی، داروسازی از جمله دانشکده هایی است که دانشگاه علوم پزشکی ایران تاسیس کرده است .

میر اسماعیل افزود: تلاش داریم در سال 95 دانشکده دندانپزشکی را نیز تاسیس کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص مراکز تحقیقاتی این دانشگاه بیان کرد:31مرکز تحقیقاتی مصوب در دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد که 3 مرکز گوش و حلق و بینی، مراقبت های پرستاری و علوم رفتاری همکاری خوبی با سازمان بهداشت جهانی داشته اند.





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
واقعا ایشون شخص ارزشمندی هستن