سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مشاور به مانند یک پزشک برای بیمار است

مدیر کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا گفت: مشاور باید به مانند یک پزشک باشد که هدفش بهبود کامل مراجعان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علیرضا حمیدی فر گفت: همانگونه که یک پزشک باید به شناخت دقیقی از بیمار دست یافته و سپس به درمان اقدام كند، مشاور نیز باید مسائل و مشکلات مراجعان را به درستی تشخیص بدهد و آن ها را به صورت ریشه ای درمان کند تا این مشکلات برگشت پذیر نباشند.
وی ادامه داد: در صورتی که یک مشاور به درستی مشکل مراجعان را شناسایی کند، آن وقت درمان و ارائه راه حل ماندگار خواهد شد و فقط به مانند یک مسکن و زودگذر نخواهد بود.
مدیر کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا استفاده از روش ها و رویکرد های علمی را روش بسیار مناسب در ارائه خدمات مشاوره ای بیان کرد و افزود: این روش باعث بوجود آمدن ذهنیت خوبی از مشاوران کلانتری ها در بین مردم می شود.
دكتر حمیدی فر تصریح کرد: مشاوران کلانتری ها باید به علم روز روش های نوین خدمات مشاوره ای تسلط کامل داشته و در درمان مراجعان از روش های علمی بهره گیرند تا ماندگار شوند و مردم از آنها به خیر و نیکی یاد کنند.
وی گفت: اگر تشخیص مشاوران و ارائه راه حل به درستی صورت نپذیرد نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه مشکلات قبلی به معضلات و مسائل بزرگتری نیز تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: مشاور ، پزشک ، بیمار ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.