سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

نماینده تنیس قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان

خانی رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس‌باز جوان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس رده سنی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تنیس‌بازی که از رده‌های سنی پایه نظیر خردسالان و نونهالان فعالیت در رشته تنیس را با حمایت بسیار خوب والدین خود آغاز کرده و همواره مورد حمایت هیئت تنیس قم بوده اکنون نماینده قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان است.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: این تنیس‌باز توانمند امیرحسین بادی است که در اکثر رقابت‌های رده‌های سنی پایه تنیس کشور اعم از زیر 12 تا زیر 18 سال موفقیت کسب کرده است.

وی افزود: این تنیس‌باز ارزنده در شرایطی کنار سایر ملی‌پوشان در تمرینات آمادگی تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان حضور می‌یابد که در سال 94 نماینده تنیس قم در شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی رده سنی زیر 18 سال جام جونیور بود

خانی  تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها در زمین‌های تنیس 22 بهمن ارتش اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند و امیرحسین بادی با انجام بازی‌های جذاب و تماشایی توانست تمام رقبای داخلی و خارجی خود مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

رئیس هیئت تنیس استان قم عنوان کرد: امیرحسین بادی در راه کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها مجبور به مقابله با تنیس‌بازانی از کشورهای هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات بود و خوشبختانه رتبه نخست بخش انفرادی را به دست آورد.

در پایان خاطر نشان کرد: اکنون امیر حسین بادی در کنار دیگر تنیسورهای مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی در سال 95 دعوت شده و با هدف درخشش در رقابت‌های گروه سوم تنیس دیویس‌کاپ آسیا و اقیانوسیه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.