سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

امنیت و سلامت دو مقوله جدایی ناپذیر

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ امنیت از اجزای مهم سلامت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان که در آستانه هفته سلامت و با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه انجام گرفت، امنیت و سلامت را دو مقوله جدانشدنی از هم عنوان کرد و گفت: نمی توان امنیت و سلامت را از یکدیگر جدا کرد و اگر یکی از این دو وجود نداشته باشد انجام امورات روزمره امکان پذیر نیست.
  
محمد رضا میرجلیلی در این دیدار، امنیت را یکی از اجزای مهم سلامت عنوان کرد و گفت: امروزه همه، انسان سالم را انسانی می دانند که دارای امنیت است و امنیت بالای استان نیز زمینه انجام کار در زمینه سلامت را بهتر فراهم کرده است.

وی ضمن اشاره به رابطه کاری بسیار نزدیک معاونان دانشگاه با مجموعه پلیس خاطرنشان کرد: پلیس و دانشگاه علوم پزشکی یک مجموعه به هم پیوسته هستند که در کنار هم و با کمک یکدیگر به افراد جامعه خدمت رسانی می کنند.

 وی سلامت را یک موضوع امنیتی برشمرد و گفت: در تولید سلامت همه نقش موثر و متقابل را دارند و پلیس این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی یزد در پایان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان پلیس این استان در ایجاد امنیت مطلوب، امنیت کنونی جامعه را حاصل برکت خون پاک شهدا دانست و یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشت.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.