سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم:

برگزاری رقابتهای انتخابی دوچرخه سواری قم

حججی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم گفت: رقابت‌های انتخابی این رشته برای اعزام برترین‌ رکاب‌زنان قم به رقابت‌های لیگ جوانان ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امسال به دنبال حضور درخشان رکاب‌زنان قم در مسابقات کشوری اعزام لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور هستیم و با توجه به امکانات و منابع مالی موجود برای تدارک بهترین امکانات این عزیزان تلاش می‌کنیم.

حججی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم بیان کرد: فعالیت‌های دوچرخه‌سواری قم در هر دو رشته کورسی و کوهستان صورت می‌گیرد و امسال قصد داریم در تمام رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور در هر دو رشته و در مواد مختلف آن به میدان رفته و بهترین عناوین را کسب کنیم.

وی افزود: نخستین مسابقاتی که در سال 1395 پیش‌روی رکاب‌زنان قم قرار دارد، مسابقات لیگ‌ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی پایه است و بر همین اساس تیمی متشکل از بهترین‌های قم را به این دوره از پیکارهای کشوری اعزام خواهیم کرد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم عنوان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری قم در نظر دارد یک دوره مسابقه در رشته تایم‌تریل انفرادی مسافت دو کیلومتر با حضور علاقمندان به این رشته در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار کند.

وی یادآور شد: این رقابت‌ها پنجشنبه با حضور علاقمندان و تماشاگران رشته دوچرخه‌سواری از ساعت 15 آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در جاده حاشیه‌ کوه دو برادران قم و دقیقا ابتدای پیچ جاده کوه‌خضر نبی در مسیر مسجد مقدس جمکران مسیر تعیین شده را رکاب‌ خواهند زد.

در پایان خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها به صورت انفرادی و تایم‌گیری انجام خواهد شد و به آن دسته از علاقمندان دوچرخه‌سواری که مایل به شرکت در این رقابت‌ها هستند اما دوچرخه کورسی در اختیار ندارند، برای شرکت در این مسابقات دوچرخه کورسی به صورت امانت داده می‌شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.