سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارفی در تذکر شفاهی:

آقای رئیس‌جمهور!فکری به حال وضعیت نابسامان اقتصادی کنید

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: دولت باید فکری به حال وضعیت نابسامان اقتصادی بکند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرج االه عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد طی تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس با بیان نگرانی اکثریت مردم و وضعیت نابسامان اشتغال در سطح جامعه گفت: آقای رییس جمهور تقاضا دارم به این مسئله مهم رسیدگی کنید.

وی ادامه داد: از وزیر صنعت و معدن می‌خواهم در خصوص اعطای تسهیلات وام بانک صنعت و معدن به کارخانه فراوری محصولات کشاورزی که متاسفانه چندین سال است معطل گذاشته شده اقدام کند.

نماینده مردم کرمانشاه افزود: از وزیر کشاورزی می‌خواهم در مورد پایانه صادرات کشاورزی فکری کند زیرا سرمایه داران و سهام داران خارجی در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند ولی متاسفانه بانک کشاورزی تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده و همین امر باعث شده که این فرصت مهم از کشاورزان در سالی که به اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است، گرفته شود.

عارفی تصریح کرد: از وزیر نیروها می‌خواهم درخصوص حق آبه داران هریرود که متاسفانه تاکنون نسبت به احقاق حقوق آنها اقدامی نشده است.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: در خصوص تخصیص سریع ماده 180 تقاضا دارم هرچه سریعتر اقدام کنند، این ماده که طرح توازن منطقه ای است در حقیقت باعث محرومیت زدایی از برخی مناطق می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.