سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

در پرواز جنجالی بغداد-تهران چه گذشت؟!/پخش صحبت های خلبان با برج مراقبت برای مسافران + فیلم

در فروردین ماه پرواز بغداد به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر با مشکلات و حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛در فروردین ماه پرواز بغداد به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر با مشکلات و حاشیه هایی همراه بود.

شرح واقعه از زبان یکی از شهروندخبرنگاران را در ذیل می‌خوانید:

چند روز پیش (روز دهم فروردین ) هواپیمای ایران ایر  از بغداد به تهران را سوار بودیم که در حدود 8 ساعت با تاخیر انجام گرفت.

جالب تر آنکه بعد از فرود هواپیما در فرودگاه اما خمینی در حدود یک ساعت و ربع فرودگاه اجازه تخلیه مسافرین را به دلیل نداشتن پارگینیگ نمی داد و فشار بر مسافرین مضاعف شده بود.

خلبان صدای تماس های خود با برج را به داخل کابین وصل کرده بود تا مسافرین از میزان ارتباطات او باخبر شوند. که در فیلم موجود است.

همه مسافران از بچه های کوچک تا بزرگترها کلافه شده بودند. حتی خلبان اعلام حالت اضطراری برای یکی از بیماران (خانم باردار) کرد ولی همچنان بدون پاسخ بود.

خلاصه سفر برگشت حدود 12 ساعت به طول انجامید که برابر برگشت با اتوبوس بود.

منبع:شهروندخبرنگار از تهران





برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
باشگاه خبرنگاران جوان،من یکی از مسافرین این پرواز هستم،فکر نمیکردم صدامون به جایی برسه،از شما و همراهی که فیلم تهیه کرده ممنونم.
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
چیزی به نام همنوع دوستی کمتر به چشم میخوره اونم برای کسانی که از یک سفر معنوی بر میگردند که بین مسلمانها از ارزش زیادی برخورداره
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
من یکی از مسافران این پرواز بودم واقعا اذیت شدیم حتی شکایت کتبی هم نوشتیم برای ایران ایر ولی متاسفانه هیچ اقدامی بابت خسارت تاخیرصورت نگرفت.
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
با اتوبوس بری زودتر میرسی
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
با اتوبوس بری زودتر میرسی
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
برید از کشورهای حاشیه خلیج فارس یاد بگیرید که تو یک ساعت چند تا هواپیما فرود میان
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
بازرسی؟؟!!پاسخگویی؟؟!!
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
پارکینگ نمی دن مگه داریم مگه میشه!
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اگه در ژاپن این اتفاق می افتاد حتما مدیرعامل اون خط هوایی یا برج مراقبت و یا فرودگاه مربوطه، استعفا میکرد و از مردم عذر خواهی می کرد و خسارت های وارده را نیز جبران می کردند! میدانید چرا؟ چون... بگذریم
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
بيچاره خلبان
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
بيچاره خلبان
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعاً متاسفم براى فرودگاه، هيچ نظم و مديريتى ندارد
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعا جای خجالت داره. دم شما گرم گرم که به فکر مردم هستید و مشکلات مردم را پیگیری می کنید. ما مردم شما را حمایت می کنیم باشگاه خبرنگاران جوان
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه هیچگونه حمایتی از مسافرین در فرودگاه نمی شود.من چند سال پیش برای سفر به عمره 16 ساعت در فرودگاه تاخیر داشتیم و هیچ یک از مسولین پاسخگو نبودند.
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعا متاسفم
چاره چیست ؟؟ هیچ
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
من که متوجه حرف ابن مسافر نشدم؟!
برگشت 12 ساعت چه و چی؟
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
عحب عجب
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
بی مسئولیت
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
جای تاسفه, عجب نظمی اونم تو پرواز بین المللی
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
فرودگاه امام خمینی(رحمه الله علیه)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
از بغداد تا تهران 18 تا 20 ساعت طول میکشه از تهران تا اهواز 12 ساعته
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
ماشالا به شرف این خلبان
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
جای تاسف داره , حداقل مبلغی از پول بلیط را باید پس میدادن
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
اینجا انگار زمان مفهومی ندارد