سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«چشمم بازه» جایگزین برنامه صبحگاهی رادیو جوان شد

شبکه رادیویی جوان با آغاز سال 95 برنامه رادیویی «چشمم بازه» را جایگزین «ورزش، رادیو، صبحانه» کرد.

حامد مرادیان تهیه‌کننده برنامه رادیویی «چشمم بازه» درباره جزئیات و جایگزین‌شدن این برنامه رادیویی به جای برنامه «ورزش، رادیو، صبحانه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این برنامه رادیویی با ساختاری نمایشی در قالب یک برنامه صبحگاهی با موضوعیت یک برنامه طنز روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

وی ادامه داد: «چشمم بازه» با دو نگاه مثبت و منفی به مسائل اجتماعی و ورزشی می‌پردازد.

مرادیان در خصوص بخش‌های مختلف برنامه «چشمم بازه» بیان کرد: این برنامه با ریتمی تند و فکاهی با بخش‌هایی چون «سرمقاله»، «پایان نامه»، «چشمم بسته است»، «چشمم بازه» و همچنین موسیقی ارائه داده می‌شود.

وی به همکاری دیگر عوامل برنامه رادیویی «چشمم بازه» اشاره کرد و گفت: در بخش هایی چون «سرمقاله» و «پایان نامه» خود من در نقش یک استاد دانشگاه و محقق هر روز صبح توضیحاتی را در خصوص یک موضوع ارائه می‌دهم و همچنین در ادامه برنامه حمید پارسا حضور دارد که با نگاهی منفی در بخش «چشمم بسته است» به تمام موضوعات و اتفاقات بدبین است و در مقابل آن امیر عضد با خوش‌بینی تمام رخدادها را با نگاه مثبت وارونه می‌کند و همه چیز را در قسمت «چشمم بازه» خوب می‌بیند.

مرادیان در ادامه درباره بخش ساخت موسیقی در «چشمم بازه» اظهار داشت: امیر عضد و حمید پارسا دو نفری هستند که در پایه‌های سنتی و رپ به صورت ترکیبی شعرهایی را که خودشان نوشته اند، می‌خوانند.

تهیه کننده برنامه «چشمم بازه» در پایان عنوان کرد: این برنامه رادیویی هر روز از ساعت 6 و 10 دقیقه تا 6 و 30 دقیقه صبح با همکاری حمید پارسا و امیر عضد پخش می‌شود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.