سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای استیفای بهتر از حقوق بانوان تصویب قوانین جدید در مجلس دهم ضرورت دارد

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: برای استیفای بهتر از حقوق بانوان تصویب قوانین جدید در مجلس دهم ضرورت دارد.

لاله افتخاری سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در گفت‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور زنان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: قوانین کشور ما برای احقاق حقوق اکثر بانوان کافی است.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در ادامه با اشاره به اینکه در برخی از موارد مانند بیمه سلامت برای بانوان نیاز به قانون‌گذاری وجود دارد، افزود: از این رو دولت باید در قالب لایحه این قوانین را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد چرا که  مجلس به تنهایی نمی‌تواند در این مسئله ورود پیدا کند. ما برای اینکه بتوانیم حقوق بانوان کشور را بهتر استیفا کنیم نیاز به تصویب قوانین جدید داریم.

وی در مورد مشارکت بانوان در جامعه گفت: برای اینکه بانوان بتوانند در جامعه حضور داشته باشند نیاز به تصویب قانون نیست؛ شاید آن معافیت‌هایی که به زنان در این زمینه واگذار شده، موثر بوده اما در این مورد قوانینی به تصویب رسیده که نکته حائز اهمیت اجرای این قوانین است.

افتخاری در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: ما با حضور بانوان در جامعه مشکلی نداریم اما موافق این مسئله هم نیستیم که بانوان به هر قیمتی در جامعه حضور داشته باشند. ما باید از بانوان متخصص و متعهد که حضور فعال و تاثیرگذار در جامعه را دارند، استفاده کنیم که مورد تایید همه است.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.