سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبرکوتاه از دنیای کشتی:

برنامه مسابقات کشتی المپیک اعلام شد

برنامه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رقابت های المپیک 2016 برزیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه رقابت های کشتی فرنگی روزهای 24 تا 26 مردادماه و مسابقات کشتی آزاد روزهای 27 تا 31 مردادماه در سالن کاری اوکا شهر ریودوژانیرو شهر ریودوژانیرو انجام خواهد شد.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه 6 خرداد برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه روزهای 6 تا 9 خردادماه و برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در المپیک 2016 برزیل برگزار می شود.مسابقات اوزان 57، 70 و 74 کیلوگرم روز 7 خرداد، رقابت های اوزان 61، 86 و 125 کیلوگرم روز 8 خرداد و مسابقات اوزان 65 و 97 کیلوگرم روز 9 خرداد ماه، صبح و عصر در شهر یاکوتسک برگزار خواهد شد.
این مسابقات با شعار "اینجا و در حال حاضر پیش به سوی موفقیت در المپیک" انجام می شود و مرکز ورزشی پیروزی یاکوتسک با سه هزار جایگاه تماشاگر آماده برگزاری این رقابت ها است.  
 
عبدالرشید سعداله یف قهرمان وزن 86 کیلوگرم مسابقات جهانی با تصمیم کادر فنی تیم ملی روسیه از این رقابت ها معاف شده است.
کراسنویارسک میزبان رقابت های جوانان قهرمانی روسیه

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی روسیه روزهای 3 تا 5 اردیبهشت ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می شود. از دل این رقابت ها که با حضور مدعیانی از تمامی جمهوری و شهرهای روسیه انجام خواهد شد، نفرات برتر برای رقابت های اروپایی در رومانی و مسابقات جهانی در فرانسه انتخاب می شوند.
جایزه ورزشکار سال اوکراین اهدا شد

ژان بلنیوک فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم کشور اوکراین پس از انتخاب بعنوان ورزشکار برتر سال این کشور، یک آپارتمان دریافت کرد.
بلنیوک قهرمان کشتی فرنگی جهان در سال 2015، در مراسمی که روز جمعه هفته گذشته در شهر کیف برگزار شد، بعنوان  قهرمان ورزش سال اوکراین انتخاب شد و یک دستگاه آپارتمان و جایزه نقدی را نیز دریافت نمود.
بلنیوک در این زمینه گفت: ویتالی کالیچنکو شهردار کیف به وعده خود نسبت به اختصاص یک دستگاه آپارتمان به من عمل کرد، وی یک مرد است.، امیدوارم با این روحیه بالا به موفقیت در المپیک 2016 نزدیک شوم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.