سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پناهگاه حیوانات زاگرس منتظر کمک های مردمی است

مدیر پناهگاه حیوانات زاگرس کرمانشاه از مردم خواست به کمک سگ‌های پناهگاه زاگرس بیایند و در تامین غذا و اقلام اساسی مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیلان لرستانی با اشاره به نگهداری 390 قلاده سگ و توله در این پناهگاه، گفت: هر100 سگ برای هر وعده یک دیگ غذا نیاز دارند و ما در حال حاضر فقط توانایی آماده کردن سه دیگ غذا را داریم.

مدیر پناهگاه حیوانات زاگرس هزینه غذا دادن هر سگ در روز را حداقل هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تامین غذای این حیوانات نیازمند حمایت‌های مردم و مسئولان هستیم.

لرستانی معتقد است، مسئولان خصوصا دستگاه‌هایی که در بعد نظارت بهداشتی فعالیت دارند می‌توانند به پناهگاه کمک کنند و اقلامی که برای مردم قابل استفاده نیست مانند گوشت فاسد، ماکارونی تاریخ مصرف گذشته را در اختیار پناهگاه قرار دهند.

مدیرپناهگاه حیوانات زاگرس از مردم خواست در صورت توان برای تهیه اقلام خوراکی مانند اسکلت مرغ، ماکارونی، جوپرک، بیسکوییت، ماست و شیر کم چرب، شیر خشک، سیب زمینی، هویج، کرفس، جعفری مشارکت داشته باشند و این اقلام را به پناهگاه تحویل دهند.

 پناهگاه حیوانات زاگرس از اردیبهشت سال گذشته با 60 قلاده سگ در جاده سراب نیلوفر کرمانشاه و بعد از روستای عمرمل کار خود را آغاز کرد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهرناز
۲۲:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دوستتوندارم