سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پلیس از راز قتل مرد 47 ساله پرده برداشت

پلیس شهرستان مرودشت استان فارس از راز قتل مرد 47 ساله پرده برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران از وقوع یک فقره مرگ مشكوك در یك مرغداری واقع در یكی از روستاهای اطراف شهرستان مرودشت مطلع و پس از حضور در محل مشخص شد فردی 47 ساله با اسلحه سوزنی به قتل رسیده و سپس قاتل برای ردگم كنی اقدام به آتش زدن اتاقك كرده و متواری شده است.
سرهنگ دلاورالقاصی مهر ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی 26 ساله به عنوان مظنون دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی اظهار كرد: در بازجویی های انجام شده متهم به قتل مرد 48 ساله اقرار و اظهار كرد؛ برای مقتول هر چه كار كرده بود مزدش را پرداخت نمی کرد و هر چه به وی گفته اهمیتی نداده است و یك شب اسلحه سوزنی دولول فاقد مجوز خودش را برداشته و با موتورسیكلت به مرغداری رفته و از روی دیوار وارد حیاط شده و با اسلحه سر مقتول را هدف قرار داده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: قاتل پس از ارتكاب جرم با ۲۰ لیتر نفت جسد و اتاقك را به آتش كشیده و فرار می كند كه اسلحه بكار رفته در جرم، از منزل مقتول كشف شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پلیس ، رازقتل ، پرده ، برداشت ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.