سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رضایتمندی مهمانان نوروزی از اصفهان

85درصد مهمانان نوروزی از میزبانی نوروزی اصفهان رضایت داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابوالفضل قربانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه این شورا با اشاره به استقبال مهمانان نوروزی از میزبانی اصفهان اظهار کرد: ستادی در شهرداری اصفهان شکل گرفت و اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم قبل از نوروز امسال کرد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن اصفهان در مرکز کشور باعث شده تا مهمانانی که از جنوب به شمال می‌روند و از غرب به شرق، حداقل یک شب را در اصفهان اسکان پیدا کنند و در برخی اوقات هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در ایام نوروز ظرفیت خالی نداشتند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای سال‌های آینده زیرساخت‌های استاندارد مورد نیاز است، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در ایام نوروز جای خالی نداشتند و بخش حمل و نقل ما در ایامی که مسافران زیاد می‌شوند جوابگو نیست.

وی خاطر نشان کرد: البته یکی از برنامه‌های خوبی که امسال اجرا شد در نظر گرفتن اتوبوس‌های ویژه برای انتقال مسافران به نقاط تفریحی و گردشگری شهر بود، طرحی که برای رفاه گردشگران بود و در عین حال به پاک شدن هوا نیز کمک می‌کرد.

قربانی امکانات باغ فدک و باغ غدیر را برای میزبانی از مسافران مطلوب توصیف کرد و ابراز کرد: تعطیلات امسال مجموعه ناژوان که شامل آکواریوم، باغ خزندگان، باغ پرندگان، تله سیژ و باغ پروانه‌ها مورد توجه تعداد زیادی از مسافران قرار گرفت، در مجموع به دلیل جامعیت اصفهان در زمینه اماکن فرهنگی، تاریخی، تفریحی و ورزشی می‌توان اصفهان را در کشور منحصر به فرد دانست .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.