سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

معابر ساختمان های دولتی چهارمحال و بختیاری مناسب سازی می شود

عملیات اجرایی مناسب سازی معابر ساختمان های دولتی استان چهارمحال و بختیاری، در نیمه نخست امسال و با هدف بهبود رفت و آمد معلولان و جانبازان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی مناسب سازی تمامی ساختمان های دولتی این استان، در نیمه نخست امسال و با هدف بهبود رفت و آمد معلولان و جانبازان آغاز می شود.

احسان امانی افزود: یک کمیته کارشناسی پنج نفره با مدیریت اداره کل بهزیستی، از ساختمان های دولتی بازدید می کنند و در صورت عدم مناسب سازی، برای رفع این موانع و پیش بینی بودجه لازم به دستگاه های مربوطه تذکر داده می شود.
 
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز موظف است تا نسبت به مناسب سازی ساختمان ها و مراکز پزشکی و درمانی و مطب پزشکان اقدامات لازم را انجام دهد.

امانی گفت: در صورت عدم مناسب سازی معابر بخش های خدماتی مشخص شده در کارگروه، با متخلفان برخورد و ساختمان های فاقد اصول مناسب سازی پلمپ می شود.

وی همچنین اضافه کرد: شهرداری شهرکرد موظف است با همکاری شورای هماهنگی بانک های استان، امکانات لازم را برای راه اندازی اتوبانک در شهرکرد، به منظور خدمات رساني مطلوب تر به جانبازان و معلولان، به صورتی که بتوانند تا نزديكترين مكان دريافت خدمات بانكي الكترونيكي با خودرو حضور يابند، فراهم کند.

به گفته امانی؛ بودجه لازم برای تهیه اتوبوس شهری مخصوص جابجایی معلولین و جانبازان نیز پیش بینی شده است که در زمان مناسب خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/ ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.