سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خدمت رسانی اورژانس فارس در مسابقه بین المللی ماراتن

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، در پوشش امدادی مسابقه بین المللی ماراتن، حضوری لحظه به لحظه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس این مرکز گفت: در این مسابقه که صبح امروز برگزار شد، کارکنان اورژانس فارس، با حضور مستمر در کنار شرکت کنندگان، اقدام به خدمت رسانی کردند.
دکتر محمدرضا عالی منش افزود: این مسابقه، با حضور دیگر کشورهای دنیا، برای نخستین بار در کشور و در شیراز برگزار شد.
او از برپایی یک بیمارستان صحرایی در تخت جمشید، در راستای برگزاری این مسابقه بین المللی خبر داد و گفت: علاوه بر حضور کارکنان اورژانس در این بیمارستان، یک متخصص جراحی، یک متخصص بیهوشی، یک متخصص ارتوپد و یک متخصص طب اورژانس هم برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در این بیمارستان، حضور داشتند.
دکتر عالی منش، اسقرار دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتور آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس در طول مسیر مسابقه را از دیگر فعالیت های اورژانس فارس برای برپایی هر چه بهتر این مسابقه بین المللی عنوان کرد.
رییس اورژانس فارس ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده، از ابتدای صبح امروز، بیمارستان مرودشت، بیمارستان شهید رجایی و نمازی شیراز هم به صورت آماده باش، آمادگی ارائه خدمت رسانی در سریع ترین شرایط ممکن به شرکت کنندگان را داشتند.
او به بازدیدهای بهداشتی از محل اسکان شرکت کنندگان در مسابقه و طول مسیر مسابقه، به عنوان دیگر خدمت سلامت در این مسابقه، اشاره کرد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، یادآور شد: با توجه به گرمای هوا و مسیر 42کیلومتری مسابقه، برخی از شرکت کنندگان، به خدمات امدادی نیاز داشتند که در سریع ترین زمان، ارائه شد.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.