سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افتتاح کلینیک سنجش سلامت قلب

کلینیک سنجش سلامت قلب بیمارستان افشار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رییس بیمارستان افشار گفت: اقدامات این کلینیک در دو بخش چکاپ، سنجش سلامت قلب و عروق و همچنین بخش ارائه مشاوره در زمینه سبک زندگی سالم، تغذیه، روشهای صحیح مقابله با استرس، ترک سیگار، کنترل استرس و وزن، کنترل فشار خون، دیابت و اختلا چربی خون می باشد.

محمد حسن عبداللهی  افزود: مراجعین به این کلینیک، در صورت نیاز، به پزشک متخصص قلب و عروق ارجاع شده و خدمات درمانی و تشخیصی لازم شامل تست ورزش، نوار قلب، اکوکاردیو گرافی و... برای آنان نیز انجام می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه افرادی که یکی از فاکتورهای خطر بیماریهای قلبی را دارند، افراد بالای 40 سال جهت انجام چکاپ اولیه و همچنین کلیه افراد بالای 40 سال سن که تحرک بدنی کمی داشته و تمایل به ورزش داشته باشند می توانند به این کلینیک مراجعه  و ازخدمات  پزشکان اپیدمیولوژیست، پرستار و مشاورین تخصصی کلینیک بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: کلیه مراجعان، به صورت مادام العمر تحت پوشش خدمات کلینیک قرار گرفته و به صورت دوره ای و مستمر بین  یک تا پنج سال مورد سنجش و چکاپ قرار می گیرند.

عبداللهی شناسایی زودرس بیماریهای قلبی، کاهش مرگ ومیر و اصلاح کیفی سبک زندگی  راازاهداف افتتاح کلینیک سنجش سلامت عنوان کرد.

وی گفت:کلیه هزینه های درمانی کلینیک، با تعرفه دولتی و مشاوره تغذیه و روانشناسی به صوت رایگان نیز برای بیماران ارائه می شود.

  رییس بیمارستان افشار گفت:  کلینیک سنجش سلامت قلب بیمارستان افشارهفته آینده افتتاح می شود.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.