سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری صد نفر به اتهام جرایم سازمان یافته در هرات

مقام‌های محلی از شناسایی و دستگیری بیش صد تن از متهمان جرايم سازمان‌يافته و تروريستي در ولايت هرات خبر داده اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،این افراد در نتیجه عملیات‌های مشترك و مستقل كارمندان ریاست امنیت ملی و پلیس ملی طی سه ماه گذشته از نواحی مختلف شهر و ولسوالی‌های هرات دستگیر شده‌اند .

"جیلانی فرهاد" سخنگوی والی هرات می‌گوید: از مجموع این افراد، هشتاد نفر آنها در چهل و پنج قضیه‌ی ترور، اختطاف، تهدید، مساعدت به دشمن، نگهداری اسلحه و اخلال امنیت به‌صورت مستقیم دخیل بوده‌اند.

هم‌زمان با این، پلیس هرات نیز نزدیك به بیست تن از تروریستان مسلح، اختطاف‌گران و مجریان جرایم سازمان یافته را در این مدت شناسایی و دستگیر کرده است.

جیلانی فرهاد می‌گوید که در میان افراد دستگیر شده فردی بنام "عبدالمنان" نیز شامل است كه به شهادت یك سرباز پلیس و یك افسر اردوی ملی اعتراف نموده است.

وی افزود که همچنان یك گروه تروریستی چهار نفری كه مسولیت شهادت دو تن از افسران زن پلیس را برعهده گرفته بودند نیز شناسایی ومتلاشی شد.

سخنگوی والی هرات خاطر نشان ساخت که از نزد این افراد ده‌ها میل اسلحه، مقداری قابل توجه مهمات، وسایل و ابزاری كه از آن در ترور افراد و اشخاص استفاده می‌شده است، همچنان موترسایكل كشف و بدست آمده است.

اداره‌ی محلی هرات به شهروندان اطمینان می‌دهد كه نیروهای كشفی و استخباراتی از همه امكانات خود بخاطر گرفتاری عوامل حملات تروریستی استفاده می‌نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، هرات ، جرایم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.