سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مشارکت اجتماعی زنان یکی از محورهای توفیق در جامعه اسلامی

فرماندار بهار گفت: مشارکت فراگير بانوان در صحنه هاي سازندگي همه جانبه و غيرقابل انکارپذير است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه درگردهمايي گروه کارشناسي بانوان شاغل در ادارات شهرستان بهارو بانوان نمونه شهرستان بهارگفت: زن و مرد در نظام آفرينش و ساختار تکويني ،نقش تکميلي متقابل دارندو با توجه به نقش و جايگاه هريک از آن دو در اين زمينه هيچکدام فرع بر ديگري نيستند و تفاوت در نقش به مقتضاي حکمت الهي و ضرورت آن در نظام آفرينش به معناي تشريع و تنظيم مناسبات اجتماعي و جايگاه انساني اجتماعي نيز هر يک از آن دو مکمل ديگري است.

وی مسئله مشارکت اجتماعي زنان را يکي از محورها ي مورد تاکيد دانست و گفت: مشارکت فراگير بانوان در صحنه هاي سازندگي همه جانبه و غيرقابل انکارپذير است و هيچ کس نمي تواند ترديد کند که بدون حضور فعال بانوان جامعه اسلامي بتواند در اين امر توفيق داشته باشد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفيت و پتانسيل زنان شهرستان در زمينه هاي مختلف و وجود نخبه هاي زن لزوم تهيه بانک اطلاعاتي ويژه زنان نخبه در شهرستان امري ضروري است.

وي به تمامي بانوان شاغل در دستگاههاي دولتي شهرستان تأکيد کردند: بايد با سرلوحه قرار دادن و تأسي از سرور زنان عالم  حضرت فاطمه زهرا (س) با شيوه هاي تربيتي مناسب و اثربخش بکوشند تا فرهنگ عفاف و حجاب در بنيان خانواده و آحاد جامعه تضمين گردد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: دولت با توجه به نقش آفريني بانوان در عرصه هاي مختلف به اين حوزه توجه ويژه دارد.

مرادي پناه افزود: بانوان با جديت، مسوليت پذيري ،دقت و درايت وظايف خود را بدرستي انجام مي دهند و ادارات بايد از ظرفيت آنها به نحو شايسته بهره بگيرد.

وي تاکيد کرد: مسئولان ادارات بايد در اين زمينه برنامه ريزي و مطالبات اين قشر اثرگذار را مورد توجه قراردهند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.