سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برق گرفتگی و سرقت نافرجام در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارق سیم برق پس از برق گرفتگی و سقوط از تیر چراغ برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی تماس و گزارش مردمی مبنی بر برق گرفتگی و سقوط فردی از تیر چراغ برق در بخش لالجین این شهرستان سریعا اکیپ گشت انتظامی به محل اعزام شدند.


این مقام انتظامی افزود: با رسیدن اکیپ گشت در محل و بررسی وضعیت و لوازم همراه فرد مصدوم مشخص شد که فرد مذکور سارق سیم برق بوده و قصد سرقت سیم های چند تیر چراغ برق را در آن حوالی داشته است.

وی ابراز کرد: سارق که در اثر برق گرفتگی و سقوط از تیر چراغ برق از ادامه سرقت و فرار باز مانده از ناحیه هر دو پا دچار صدمه شده بود که سریعاً اقدامات اولیه درمان وی در دستور کار اکیپ گشت قرار گرفت.

جمشید باقری یادآور شد: سیم های برق درون و برون شهری که از جنس رسانای مس می باشند همواره مورد طمع سارقین سیم برق قرار می گیرد و با توجه به ولتاژ بالای برق و ارتفاع تیر های چراغ برق، برق گرفتگی، سقوط و مرگ سارقین را رقم می زند.

وی در ادامه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم  لالجین در گزارش به موقع این مورد که منجر به دستگیری سارق شد، تصریح کرد: در شهرستان بهار خوشبختانه در دو سال اخیر با مشارکت و همدلی مردم شریف شهرستان بهار در همکاری با پلیس و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی هیچ مورد منفی در خصوص سرقت سیم برق نداشته ایم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.