سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

عبور گسترش فولاد از ایستگاه راه آهن

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در ادامه روند موفق خود در ليگ برتر، با وجود اينكه از دقيقه 60 ده نفره شده بود، راه آهن تهران را با نتيجه 3 بر 2 شكست داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ا از هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس  تیم فوتبال گسترش فولاد عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف راه آهن یزدان رفت.
این دیدار  در حضور بيش از سه هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه بنيان ديزيل برگزار شد و گسترش فولاد با ارايه بازي زيبا و جذاب توانست نتيجه را از آن خود كرده و هر سه امتياز مهم اين ديدار را به دست آورد.
گل هاي تيم گسترش فولاد در دقيقه هشت توسط سيدمهدي سيدصالحي و دقايق 67 از روي نقطه پنالتي و 90 توسط محمد ابراهيمي به ثمر رسيد و تيم راه آهن نيز در دقايق 46 توسط سيدعلي فاطمي و 75 توسط مهران موسوي به گل رسيد.
داوري اين بازي بر عهده رضا مهدوي از كرمان با كمك هاي مجيد ويشگاهي از قزوين و حسن انتظاري از تهران بود كه در طول بازي به ميلاد ابطحي، فرزاد فرجي و مهرداد محمدي از راه آهن تهران و لئوناردو پيمنتا و محمدامين درويشي از گسترش فولاد تبريز كارت زرد نشان داد.
داور اين بازي در دقيقه 60 به دليل تكل خطرناك مگنو باتيستا بازيكن تيم گسترش فولاد، اين بازيكن را با نشان دادن كارت قرمز از زمين بازي اخراج كرد.
همچنين عادل باباپور از عوامل تيم گسترش فولاد تبريز در دقيقه 78 از سوي داور بازي از روی نيمكت اين تيم اخراج شد.
گسترش فولاد با اين برد جمع امتيازات خود را به عدد 37 رساند و به رده هفتم جدول رده بندي صعود كرد.
راه آهن نيز با اين باخت با 18 امتياز همچنان در رده 15 جدول رده بندي باقي ماند تا اميدهايش براي بقا در ليگ برتر كمرنگ تر شود.
گسترش فولاد تبريز در هفته بيست و ششم در مشهد به مصاف پديده مي رود.

انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.