سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بيستم فروردين ماه روز ملي فناوري هسته اي

دستيابي به دانش هسته اي حاصل قطع رابطه با آمريكاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه آبادان گفت: دستيابي ملت ايران به دانش هسته اي حاصل تفكر و مديريت جهادي و قطع رابطه با آمريكا است.

حجت الاسلام علي ابراهيمي پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه آبادان با گراميداشت بيستم فروردين ماه روز ملي فناوري هسته اي افزود: دانش و فن آوري هسته اي در حالي در ايران اسلامي تكميل شد كه دشمنان ضمن گسترش تحريم ها، تعدادي از دانشمندان هسته اي كشورمان را به شهادت رساندند.

وي گفت: رويكرد جهادي نشان داد كه با تمام محدوديت ها مي توان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگي و اقتصادي به دستاوردهاي بزرگ دست يافت و بايد در اين راه به جوانان اين مرز و بوم اعتماد كرد.

خطيب جمعه آبادان افزود: بر اين اساس اگر مديريت و تفكر جهادي در اقتصاد و فرهنگ و ديگر بخش ها حاكم شود به طور قطع موفقيت هاي بزرگي به دست خواهيم آورد.

حجت الاسلام ابراهيمي پور گفت: آمريكا اكنون خواستار نرمش بيشتر ايران شده است و به نوعي دبه درآورده است و خواستار توقف ساخت موشك توسط ايران است ولي مردم كشور هم به موشك نياز دارند .

وي افزود: كشورهاي همسايه ايران از لحاظ امنيت شرايط نامناسبي دارند ولي با موشك هايي كه ايران در اختيار دارد شاهد حفظ امنيت ايران اسلامي هستيم و اجازه را به متعرضان نداده ايم.

خطيب جمعه آبادان گفت: مقام معظم رهبري بارها در مورد اهميت اقتصاد مقاومتي و ضرورت اجراي آن مطالبي را بيان كرده اند و شعار امسال داراي دو نكته و كليد واژه اساسي شامل اقدام و عمل است و نشان مي دهد كه با سخن گفتن اجرا و محقق نخواهد شد و بايد همگان در اين زمينه تلاش كنند.

حجت الاسلام ابراهيمي پور افزود: براي عملياتي شدن برنامه اقتصاد مقاومتي در كشور نياز به كمك و همدلي و همراهي تمام نيروهاي نظام و مردم داريم.

وي گفت: همه بايد براي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل پاي كار بيايند و ظرفيت هاي موجود خود را براي اين كار وارد ميدان كنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.