سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار مرگبار با 11 کشته و مجروح در بلوار بهمن مشهد + تصویر

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در بلوار بهمن این شهر و بر جای ماندن 14 کشته و مصدوم و بروز خسارات مالی گسترده در این حادثه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی  ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد در تشریح جزئیات این حادثه افزود : مقارن ساعت 5:55 صبح امروز حادثه ای مبنی بر انفجار یک منزل مسکونی و تخریب چندین منازل اطراف آن به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. که ستاد فرماندهي سازمان با دریافت این خبر بی درنگ بیش از 20 آتش نشان و نجاتگر را به همراه 7 خودروی عملیات و تجهیزات از 4 ایستگاه اعزام محل حادثه واقع در بلوار بهمن نمود.



 آتشپاد دوم حسن جعفری گفت :آتش نشانان با حضور در محل حادثه دریافتند در اثر انفجار منزل مسکونی ای یک طبقه با مساحت تقریبی 50 متر و سه منزل اطراف آن نیز تخریب شده اند و ساکنین آن گرفتار در آوار هستند .
وی بااشاره به تخریب 100 درصدی کانون انفجار و بین 50 تا 100 درصدی سه منزل اطراف محل حادثه افزود: ماموران آتش‌نشانی با بکار گیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نكات ایمنی نسبت به رها سازی ساکنین منازل تخریب شده اقدام نمودند.
 وی ادامه داد: در اثر شدت وقوع این انفجار متاسفانه یک زوج جوان به همراه فرزندشان که از ساکنین یکی از منازل تخریب شده بودند،  در زیر آوار جان باختند.



مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهددر خصوص دیگر مصدومین این حادثه ضمن بیان اینکه مالک کانون انفجار که مردی میانسال بود،  دچار مصدومیت و سوختگی شده است،  تصریح کرد:  10  تن از ساکنین منازل مجاور نیز در این حادثه مصدوم شدند که 5 تن آنها توسط تکنسینهای اورژانس اعزام بیمارستان و دیگر مصدومین در محل مداوا شدند .  

 آتشپاد دوم حسن جعفری گفت:  شیشه های منازل اطراف این ملک به طور تقریبی تا شعاع صد متر و دو خودروی پراید که در کوچه پارک بودن  نیز  در اثر انفجار  تخریب و دچار خسارت شدند.



وی ضمن تاکید بر  اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد،  گفت: بر اساس بررسی های اولیه کارشناسان احتمال می رود نشت گاز شهری موجب انفجار شده باشد.

انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خداوند بلاها رو دور بگرداند........آمین