سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

انفجار مرگبار منزل مسکونی در بلوار بهمن مشهد+تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در بلوار بهمن این شهر و کشته شدن 3 تن و مصدوم شدن 11 نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آتشپاد دوم حسن جعفری گفت: ساعت 5:55 صبح امروز حادثه‌ای مبنی بر انفجار یک منزل مسکونی و تخریب چندین منازل اطراف آن به سامانه 125 اعلام شد که بیش از 20 آتش‌نشان و نجاتگر به همراه 7 خودروی عملیات و تجهیزات از 4 ایستگاه به محل حادثه واقع در بلوار بهمن اعزام شد.
 




جعفری ضمن اشاره به تخریب 100درصدی کانون انفجار و بین 50 تا 100 درصدی سه منزل اطراف محل حادثه افزود: ماموران آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به رها سازی ساکنین منازل تخریب شده اقدام کردند.
 
وی ادامه داد: در اثر شدت وقوع این انفجار متاسفانه یک زوج جوان به همراه فرزندشان که از ساکنین یکی از منازل تخریب شده بودند، در زیر آوار جان باختند.
 



مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره دیگر مصدومان این حادثه ضمن بیان اینکه مالک کانون انفجار که مردی میانسال بود، دچار مصدومیت و سوختگی شده است، تصریح کرد: 10 تن از ساکنین منازل مجاور نیز در این حادثه مصدوم شدند که 5 تن آنها توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان اعزام و دیگر مصدومین در محل مداوا شدند.
 
وی گفت: شیشه‌های منازل اطراف این ملک به طور تقریبی تا شعاع صد متر و دو خودروی پراید که در کوچه پارک بودند نیز در اثر انفجار تخریب و دچار خسارت شدند.



 
جعفری ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان احتمال می رود نشت گاز شهری سبب انفجار شده باشد.

انتهای پیام/گ
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
متاسفم برای همشون
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
چه ساده مرگ یک زوج جوان با فرزندشان و چه آرزوهایی که برباد رفت ... هرچند وقت یکبار از این وقایع رخ میدهد آیا نباید نهادی مسئولیت کنترل و ایمنی را به خصوص در بافت های فرسوده شهری به عهده داشته باشد!؟
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
خدا بیامرزشون، خب چرا؟ دلیلش چی بوده؟
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اوههه
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اوههه
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
بلاخره انفجار مشهد ، انفجار برای عملیات عمرانی بوده یا .... لطفا درست اطلاع رسانی فرمایید