سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: بازیکنان سرباز، سرباز آذربایجان و تراکتور هستند

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: برخلاف فضای مسمومی که برخی علیه بازیکنان سرباز تیم ایجاد کردند شاهد هستیم این بازیکنان سرباز آذربایجان و تراکتور هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در گفت وگو با رادیو گفت: خوشبختانه توانستیم در جام باشگاه های آسیا امتیازات خوبی جمع آوری کنیم و امیدوار هستم برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم. از نخستین روز ورود به تراکتورسازی تصمیم داشتم تیمی بسازیم  تا جام باشگاه های آسیا زنگ تفریح نباشد. 

وی ادامه داد: در نیم فصل توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. تنها مشکلی که در نیم فصل با آن روربرو شدیم این بود که برخی اجازه ندادند برای برپایی اردو به ترکیه برویم. در ابتدا گفته شد مهدی شریفی را به تراکتور نمی دهیم و بعد که او به تراکتور آمد، سنگ اندازی های خود را شروع کردند. اکنون به بلوغ تاکتیکی رسیده ایم و بر خلاف فضا و جو مسمومی که علیه بازیکنان سرباز تیم درست کرده بودند شاهد هستیم این بازیکنان، سربازان آذربایجان و تراکتورسازی هستند.

قلعه نویی درباره تعداد بازیکنان سربازتیم تراکتورسازی در فصل آینده اظهار داشت: علاقمندیم همه این بازیکنان را داشته باشیم، اما اکثر این بازیکنان به جز بختیار، با باشگاه های خودشان قرار دارند و از ما جدا می شوند. مهدی شریفی، محمدرضا اخباری و سروش رفیعی بازیکنان سربازی هستند که تا سال دیگر در تراکتورسازی خواهند بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره غیبت مهدی شریفی  بیان کرد: مهدی شریفی دو روز قبل از مسابقه در تمرینات مصدوم شد و هر دو مچ اش آسیب دیده است که به احتمال زیاد باید جراحی انجام دهد. منتظر نظر تیم پزشکی او هستیم. شریفی اگر مصدومیت نداشته باشد، یکی از کاملترین فوروارد های ایران است و شم گلزنی اش می تواند به فوتبال ما کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه بازی ها در لیگ بسیار فشرده است؛چه ایرادی وجود دارد که برای نمایندگان آسیا زمان ریکاوری وجود داشته باشد. نگاهی که مسئولین به تیم های باشگاهی دارد، نگاه خوبی نیست؛ چرا که توجهی که به تیم های ملی دارند، به نمایندگان فوتبال کشورمان در آسیا ندارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.