سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اجرای طرح های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزار و ۸۸۶ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد در استان طی سال گذشته اجرا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛بهروز زلالی در حاشیه بررسی پرونده‌های مشاغل خانگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزود: در مجموع ۱۸۷ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این طرح‌ها اختصاص به مددجو و فرزند مددجو دارند، تأکید کرد: هزار و ۳۶۵ طرح ویژه مددجویان و یا فرزندان آن ها است و برای اجرای آن ۱۳۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: بخش دوم حمایت‌ها از خانواده‌های نیازمند است و بر همین اساس سال گذشته ۵۲۱ نفر با دریافت ۵۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی ایجاد شغل کرده‌اند.

زلالی از جمله اهداف کمیته امداد را توانمندسازی و خودکفایی مددجو عنوان کرد و بیان داشت: همه‌ساله تعدادی از مددجویان به واسطه طرح‌های خودکفایی از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

وی گفت: بهترین شیوه حمایت از مددجو، نه حمایت‌های مقطعی بلکه کمک و حمایت وی برای کسب درآمد پایدار و ثابت است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: تاکنون تسهیلات طرح‌های خوداشتغالی بسیاری از مددجویان را خودکفا کرده و امسال نیز استفاده از این تسهیلات و جذب آن پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.