سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تکمیل طرح استخر هلال‌احمر خرمشهر

تکمیل پروژه استخر هلال‌احمر خرمشهر نیازمند هزینه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: برای تکمیل ساختمان و نیازهای ثانوی استخر در خرمشهر با کمبود اعتبار مواجه شدیم.

محمد خیاط زاده افزود: برنامه‌های مهمی برای توسعه ظرفیت‌های آموزشی در جمعیت هلال‌احمر خرمشهر تدوین‌شده است که در حال پیگیری برای تأمین اعتبار و اجرای آن هستیم.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه این جمعیت برای سال 95 تکمیل پروژه استخر هلال‌احمر خرمشهر است، وجود پایگاه دریایی امداد و نجات در خرمشهر نیاز به یک استخر برای تمرین و آموزش امدادگران را ضرورت می‌بخشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر افزود: مکان نمایی و دیوارکشی استخر هلال‌احمر همچنین سوله،پمپ‌های آب‌ آن تأمین‌شده است، برای تکمیل ساختمان و نیازهای ثانوی استخر با کمبود اعتبار مواجه شدیم .

خیاط زاده، گفت: درگذشته بخشی به نام قایقرانی در سازمان جوانان هلال‌احمر خرمشهر فعال بود که اکنون سال‌هاست این بخش تعطیل است،

وی افزود: رودخانه کارون و حضور پایگاه دریایی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خرمشهر در آن زمینه لازم را برای فعالیت قایقرانی مهیا کرده است، توافق‌های اولیه‌ای با اداره ورزش و جوانان صورت گرفت در تلاش هستیم امسال باهم افزایی شاهد احیای قایقرانی سازمان جوانان خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.