سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

فیلم‌های "جشنواره حسنات" در خراسان جنوبی اکران می‌شود

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی : به مناسبت هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی فیلم‌های جشنواره حسنات در خراسان جنوبی اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مجید کریمان ظهر امروز در دیدار صمیمی هنرمندان استان با قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی با عالام این خبر افزود : هفته انقلاب اسلامی حاصل تلاش همه هنرمندان در سطح کشور است که هدف اصلی آنها رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیرامون حوزه فرهنگ و هنر است.

وی گفت: تبیین هنر انقلاب اسلامی یکی از دغدغه‌های هنرمندان ارزشی و انقلابی در کشور و به ویژه استان خراسان جنوبی است و در این راستا نیز اغلب جریان‌های هنری در کشور نگاه آنها به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همزمان با بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری خراسان جنوبی بیش از 50 برنامه در شهرهای استان پیرامون این هفته در نظر گرفته است که حاصل تلاش و فعالیت خود هنرمندان و انجمن‌های هنری با حمایت دستگاه‌های فرهنگی است.

رئیس حوزه هنری با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، اظهار داشت: دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه استان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب سوره، اکران فیلم قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب در مصلی نماز جمعه این هفته از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی در استان است.

کریمیان با اشاره به افتتاح اکران فیلم جشنواره حسنات در خراسان جنوبی در 22 فروردین ماه، تصریح کرد : نشست هم اندیشی هنرمندان تئاتر استان با موضوع هنر و ارزشی و نقش تئاتر در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، برگزای نشست هم اندیشی هنرمندان موسیقی با عنوان نقش موسیقی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و برگزاری شب شعر خاوران از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/غ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.