سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام دستورالعمل ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از مفاد دستورالعمل جدید سازمان متبوع در خصوص مجوز ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان ضوی؛ علی خانی گفت: طبق دستورالعمل جديد سازمان، صدور مجوز ورود به مناطق برای تهيه فيلم مستند و عکاسی از گونه های جانوری، صرفا با تقاضای کتبی متقاضی و ارائه مدارک مربوطه میسر خواهد بود.

وی افزود: پس از اخذ مدارک لازم، هماهنگی به منظور دريافت مجوز از طريق دفتر حفاظت و مديريت شکار و صيد سازمان صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: باید تقاضای کتبی متقاضی 10 روز پیش از تاريخ مورد نظر به این اداره کل اعلام شود و آن مشخصات متقاضی،  پروژه و نام منطقه مشخص باشد.

خانی افزود: لازم است برنامه فيلم برداری يا عکاسی توسط متقاضی شامل اهداف، برنامه زمانی و مکانی مراجعات و طول اقامت در منطقه، تعداد افراد گروه و معرفی آنان و نیز تعداد خودروها به منظور انجام بررسی لازم توسط دفاتر تخصصی سازمان و اداره کل دراین مکاتبه عنوان شود.

وی گفت: در ادامه صلاحيت متقاضيان عکاسی و تهيه فيلم در مناطق تحت مديريت توسط دفاتر تخصصی برای امکان صدور مجوز ساخت فيلم در مناطق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حسب این دستورالعمل ارائه معرفی نامه از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای متقاضيان تهيه فيلم  مستند و يا سينمایی یک الزام است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل حساس زادآوری از اول ارديبهشت تا پانزده خرداد صدور مجوزهای ورود به مناطق لغو شده است.

انتهای پیام//

مهاجرزاده


برچسب ها: ورود ، جدید ، حفاظت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.