سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

وزیر آموزش و پرورش وارد سیستان وبلوچستان شد

وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای زاهدان و غبار روبی مزار شهدای فرهنگی به ویژه جواد نوروزی با شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ وی تا دقایقی دیگر بر مزار معلم فداکار گنگوزهی حضور یافته و با خانواده داغدار نامبرده و فرهنگیان شهرستان خاش روستای گزو پشتکوه شهرستان خاش دیدار می‌کند.

شرکت در همایش معلمان فداکار با حضور مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر شهیدعالی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
وزیر محترم چگونه بر سر مزار معلمی حاظر می شود که تحت عنوان معلم شرکتی یا خرید خدماتی از اول مهر تا کنون یک ریال از حقوق ماهانه 450 هزار تومانی خود را دریافته نکرده و در سال فقط قول چهار ماه و نیم بیمه این نیروها را داده اند و وضع بیمه این معلم شهید و امثالش مشخص نیست و معلوم نیست چیزی به این معلم شهید تعلق بکیرد یا نه؟ آقای وزیر شاید شما اصلا در جریان همچین نیروهایی با این وضع فجیع نبوده اید امیدوارم هم اکنون در جریان این نیروها قرار بگیرید و کاری برایشان بکنید .
تشکر
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
بود و نبود فانی فانی است