سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویکی لیکس فاش کرد؛

اسناد پاناما علیه پوتین طراحی شده است

سایت "ویکی لیکس" فاش کرد اسناد "پاناما"، با سرمایه‌گذاری مستقیم دولت آمریکا، علیه روسیه و مشخصاً شخص "ولادیمیر پوتین" منتشر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "النشره"؛ سایت "ویکی لیکس" فاش کرد رسوایی اسناد "پاناما"، با سرمایه گذاری مستقیم دولت آمریکا و "جورج سوروس" -میلیاردر آمریکایی- منتشر شده است.

این سایت توضیح داد: "انتشار اسنادی که بر دست داشتن نمایندگان تعدادی از نخبه‌های سیاسی جهان در شبکه های مالی غیر قانونی دلالت دارد در حقیقت حمله‌ای علیه روسیه و مشخصاً "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهور این کشور بوده است.

ویکی لیکس می افزاید: "طرح رصد جرم های سازماندهی شده و فساد اسناد پاناما، علیه پوتین طراحی شده و کشور روسیه و جمهوری های شوروی سابق را در هدف دارد. این طرح با سرمایه‌گذاری "یوساید" (آژانس توسعه بین المللی آمریکا) و شخص "سوروس" اجرا شده است.

در باور ویکی لیکس، شاید اقدام آمریکا در رصد جرم های سازماندهی شده و فساد، کار خوبی باشد، ولی سرمایه‌گذاری مستقیم دولت آمریکا برای انتشار اسناد "پاناما" و حمله به پوتین، سلامت این طرح را شُبهه‌ناک می‌کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
بازم توطئه امریکا
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
از وقتی که روسیه پاش به سوریه باز شده و کاسه کوزه آمریکا وغرب رو به هم ریخته هر روز شاهد یه نقشه موذیانه جدید از اینا هستیم که وجهه روسیه و ایران ومتحدانشون رو در دنیا خراب کنن. نمونه ش همین خبر توقیف لنج حامل اسلحه که انداختن گردن ایران