سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری همایش اسانس ايران در كاشان

نخستين همایش اسانس ايران در قمصر كاشان برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس پژوهشكده اسانس هاي طبيعي دانشگاه كاشان اظهار داشت: اين همايش با همكاري انجمن علمي گياهان دارويي ايران و پايگاه استنادي علوم جهان اسلام همزمان با آغاز برداشت گل محمدي و آغازآيين گلابگيري 21 و22 ارديبهشت امسال در پژوهشكده اسانس هاي طبيعي قمصر كاشان برگزار مي شود.

حسينعلي رفيعي پور هدف از برگزاري اين همايش را برقراري ارتباطات علمي و پژوهشي با مراكز ملي در زمينه‌هاي مختلف گياهان اسانس‌دار، برنامه‌ريزي براي بهره‌گيري موثر از ظرفيت‌ها، تجربيات و پژوهش‌هاي ملي، تبيين، ترويج‌، نهادينه سازي و اصلاح نگرش جامعه نسبت به گياهان اسانس‌دار اعلام کرد.

رييس پژوهشكده اسانس هاي طبيعي دانشگاه كاشان برگزاري نمايشگاه‌ها و جشنواره‌هاي ملي در حوزه گياهان اسانس‌دار، جذب، انتقال و بومي‌سازي علوم و فناوري‌هاي پيشرفته ساير كشورها، پشتيباني از تحقيقات بنيادي، توسعه‌اي و كاربردي اولويت دار و به نمايش گذاشتن صحيح دستاوردهاي متخصصان و فناوران را از دیگر اهداف این همایش دانست.

رفيعي پور با اشاره به ارزيابي مقالات این همایش بدست كميته ای علمي تصریح کرد: از پژوهشگران حوزه‌هاي مرتبط با گياهان دارويي اسانس‌دار در محورهاي مشخص شده دعوت مي‌شود تا مقالات خود را تا تاريخ20 فروردين ماه جاري به دبيرخانه همايش ارسال نمايند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.