سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را آغاز کرده‌ایم‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مجوز جذب 20 عضو هیئت‌علمی جدید برای این دانشگاه در سال گذشته اخذ شد.

دکتر یوسف پریدار افزود: با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی دزفول یک دانشگاه نوپا و جدیدترین دانشگاه علوم پزشکی کشور است، زیرساخت‌های لازم برای مسائل آموزشی و پژوهشی را نداشته و هم از نظر زیرساخت‌ها و فضای فیزیکی و هم تعداد اعضای هیئت‌علمی شدیداً تحت فشار است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده مجوز جذب 20 عضو هیئت‌علمی اخذ شد که به‌تدریج در حال جذب این افراد هستیم‌ تا پایه‌های آموزشی دانشگاه را تقویت کنیم‌ و ارتقا دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص رویکردهای دانشگاه برای حرکت در مسیر تحقق شعار امسال افزود: معتقدم وزارت بهداشت در این زمینه از بقیه بخش‌ها جلوتر و در دو سال گذشته اقداماتی را در این راستا انجام داده است.

پریدار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بخش ساماندهی حاشیه‌های شهر، گفت: در این خصوص مرکز جامع خدمات سطح یک بهداشتی‌درمانی در کوی آیت‌الله مدرس و کوی آزادگان به منظور غربالگری بیماری‌های ناتوان‌کننده راه‌اندازی شد‌ .

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود 50 عضو هیئت‌علمی در دانشگاه فعالیت می‌کنند، افزود: بر اساس مجوز اخذشده برای جذب 20 عضو هیئت‌علمی جدید، فراخوان این پذیرش سال گذشته منتشر شد و براساس ثبت‌نام و اعلام آمادگی افراد،به تدریج جذب و به مجموعه دانشگاه اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.