سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقیف 154 دستگاه وسیله نقلیه متخلف

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از توقیف 154 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه به صورت ویژه طی هفته گذشته در سطح شهرستان مرودشت از طریق برخورد با وسایل نقلیه متخلف اجرا شد.
وی ادامه داد: آلودگی صوتی، خلافی بالای10 میلیون ریال، حرکات نمایشی و مارپیچ، سرعت غیر مجاز، نداشتن پلاک و چندین تخلف حادثه ساز و هم زمان از جمله تخلفات این وسایل نقلیه است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در مجموع در این طرح تعداد 52 دستگاه خودرو و تعداد 102 دستگاه موتور سیکلت متخلف به اشکال مختلف باعث ایجاد بی نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان در سطح شهرستان شده بودند که توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ القاصی مهر افزود: موتور سیکلت سوارانی که دارای  تخلفات حرکت در پیاده رو ها، حرکت خلاف جهت، تولید عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف، حرکات نمایشی و مارپیچ، حمل یدک، تک چرخ و دور درجا، عبور از خط ویژه و نداشتن کلاه ایمنی باشند، برای بار اول یک هفته توقیف و برای بار دوم به مدت یک ماه توقیف خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای این گونه طرح ها باعث افزایش رضایتمندی  شهروندان شده است، خاطر نشان كرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم یکی از اولویت های انتظامی شهرستان مرودشت در امسال است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.