سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برنامه‌های علمی دانشگاه شهید چمران خوزستان

دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگترین دانشگاه جنوب غرب کشور در اجرای نقشه جامع علمی کشور رسالت مهمی دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ما در زمینه‌های نفت، گاز و پتروشیمی برنامه‌هایی برای اجرا داریم و در زمینه‌های آب و برق استعداد و توانمندی‌های زیادی در منطقه وجود دارد که می‌توانیم از این توانمندی‌ها هم در جهت برآورده کردن نیازهای استان و هم در جهت پیاده‌سازی نقشه جامع علمی کشور بهره‌برداری کنیم.

دکتر غلامحسین خواجه افزود: دانشگاه شهید چمران به عنوان بزرگترین دانشگاه جنوب غرب کشور در اجرای نقشه جامع علمی کشور رسالت مهمی دارد و ما توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف شناسایی می‌کنیم که بتوانیم بر اساس این توانمندی‌ها در اجرای نقشه جامع علمی کشور همکاری کنیم.

وی گفت: در استان خوزستان باید مدیران اجرایی دستگاه‌ها با هم و با دانشگاه‌ها همکاری کنند تا بتوانند به عنوان پشتیبان در اجرای نقشه جامع عمل کنند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: برنامه‌ها و تغییرات جدید می‌تواند هم روی مساله دانش‌بنیان شدن تمرکز داشته باشد و هم روی استعدادیابی که در مناطق مختلف کشور بخصوص در خوزستان داریم، البته بخشی ازآن‌ها شناسایی شده‌اند و ما در خوزستان در زمینه‌های مختلف بویژه همکاری‌های بین‌المللی بین کشور عراق و ایران و دانشگاه شهید چمران اقدامات خوبی داشته‌ایم.

دکتر خواجه گفت: ما در زمینه‌های نفت و گاز و پتروشیمی هم برنامه‌هایی برای اجرا داریم و همچنین در زمینه‌های آب و برق استعداد و توانمندی‌های زیادی در منطقه وجود دارد که می‌توانیم از این توانمندی‌ها هم در جهت برآورده کردن نیازهای استان و هم در جهت پیاده‌سازی نقشه جامع علمی کشور بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.