سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

عقد زوج مسلمان آمریکایی در حرم رضوی

مراسم عقد زوج مسلمان آمریکایی در رواق مبارکه درالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شازیا پیارالی ؛ مسلمان ساکن ایالات متحده آمریکا گفت : آرامش معنوی و وصف‌ناپذیر حریم کبریایی امام رضا (ع) و وجود با برکت این امام همام ، باعث شد تا مراسم عقد خود را در حرم شمس الشموس (ع) برگزار کنیم .
 
وی با اشاره به این که مسلمانان از سراسر دنیا ، حاجات خود را به واسطه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از خداوند طلب می کنند و حاجت روا می شوند ، افزود : با برگزاری مراسم عقدمان در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) می خواهیم شیوه و روش زندگی ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم .
 
این مسلمان آمریکایی که در یکی از بیمارستان‌های پنسیلوانیا در ایالات متحده آمریکا به عنوان رادیولوژیست شاغل است ، گفت : زائران غیر ایرانی با عشق و ارادت به امام رضا (ع) و برای زیارت این امام همام ، هزاران کیلومتر را طی می کنند و خوشحالیم توفیق زیارت امام رضا(ع) نیز نصیبمان شده است .
 
شازیا پیارالی افزود : قبل از مراسم عقد ، به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدیم ، زیرا از امام رضا(ع) روایت شده است که هر کس حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کند ، همانند کسی است که من را زیارت کرده است.
 
شرکت در برنامه های فرهنگی حرم رضوی از جمله نماز جماعت ، بهره‌مندی از خدمات دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعی ، از دیگر برنامه های این زوج در حرم امام هشتم (ع) بود.
 
این زوج جوان ناهار دیروز برسفره با برکت حضرت رضا(ع) میهمان شدند و از مدیریت زائران غیرایرانی هدایایی به آنان اهدا شد .

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.