سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

توسعه شهرک ها ی صنعتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهره برداری از شهرک صنعتی شهر تیرور در شرق هرمزگان زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علی یزدانی در بازدید از شهرک صنعتی شهر تیرور افزود: هیچ مشکلی در زمینه زیرساخت شرکت ها و نواحی صنعتی شرق هرمزگان وجود ندارد.

وی گفت: شهرک صنعتی در شهر تیرور میناب زیرساخت مناسبی با اولویت سرمایه گذاری و فرصت های شغلی در زمینه های ؛ فرآورده های خرما ، درجه بندی و بسته بندی میوه و مرکبات ، بسته بندی حبوبات، انواع چاشنی و ترشی، ادویه جات و خشکبار ،وجود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی؛ تولید رنگ های دریایی ، خوراک آبزیان ، تصفیه و بسته بندی آب آشامیدنی ، انواع محصولات ام دی اف ، نئوپان از ضایعات کشاورزی ، لنج و قایق فایبرگلاس ، ساخت انبار و سردخانه چند منظوره ، ایجاد هتل و مسافرخانه ، بازیافت و دفع زباله و ایجاد کارگاه قالی بافی را از ظرفیت های این شهرک برشمرد.

با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه شرق هرمزگان با جذب سرمایه گذار و با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق مورد نظر گفت: معافیت های مالیاتی ، انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد شهید و استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهی مامور به تحصیل در قالب امریه در شهرک های صنعتی با عملیاتی شدن برنامه ششم توسعه زمینه را برای جذب و هدایت سرمایه گذار در شهرک های صنعتی فراهم می کند.

شهرک صنعتی تیرور، با مساحت ۱۰۰ هکتار و با اعتبار۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان از منابع داخلی در ۲۰ کیلومتری شمال شهرستان میناب ساخته شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.