سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نخستین اپلیکیشن آگهی دامپزشکی، دام و طیور ایران

اولین آگهی نامه موبایلی دامپزشکی و صنعت دام و طیور کشور با رویکردی تجاری و علمی توسط شبکه دامپزشکی و دامپروری ایران veTrade راه اندازی شد.

مدیر فنی نخستین آگهی نامه موبایل دام وطیور ایران در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، گفت: با توجه به نیاز صنعت به ارائه آگهی در محیط تلفن همراه و نیز ایجاد محیطی اختصاصی جهت دامپزشکان و دامپروران و صاحبان صنایع مرتبط این آگهی نامه راه اندازی شده است.

سعید ضمیری اخلاقی افزود: دریافت و استفاده این نرم افزار رایگان است و تمامی دامپزشکان و فعالان صنایع دام، طیور و صنایع وابسته می توانند به طورت رایگان همه روزه آگهی های مورد نظر خود را در این نرم افزار به سادگی بارگذاری نمایند.

وی گفت: گروه علمی و پژوهشی اولین شبکه اجتماعی علمی و تجاری دامپزشکی و دامپروری ایران در حال مطالعه و ایجاد فضاها و امکانات جدید روی نرم افزار فوق هستند.

مدیر فنی نخستین آگهی نامه موبایل دام وطیور ایران تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت دریافت اپلیکیشن آگهی دام و طیور به نشانی www.vetrade.ir مراجعه و با کلیک روی بنر دریافت نرم افزار، نسبت به دریافت و نصب آن روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایند.

گفتنی است؛ اپلیکیشن یاد شده علاوه بر آگهی نامه دارای بخش های خبر، تالارهای گفتگو، اعضا، مطالب علمی مرتبط با دام و طیور، مطالب حقوقی، بازاریابی، نظرسنجی، قیمت روز نهاده ها و ... می باشد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.