سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوری خراسان به روز‌های اوج خودش باز می‌گردد

داور بازنشسته فوتبال کشورمان گفت: خراسان رضوی همواره قطب داوری فوتبال کشور بوده و امیدوارم در اینده نزدیک مجددا به روز‌های اوج خود بازگردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محسن قهرمانی افزود: خراسان رضوی در گذشته داوران بسیاری را به فوتبال کشورمان معرفی کرده است و این داوران همواره انتخاب اول فدراسیون فوتبال در مسابقات و تورنمنت‌های مهم بوده‌اند .

وی گفت: اصلاح وضعیت فعلی داوران استان و سازماندهی مجدد و همچنین رسیدگی به داوران شهرستانی در اولویت کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی است.

قهرمانی با بیان اینکه در مدت زمانی کوتاه نقاط ضعف و قوت خود را برای برنامه ریزی مناسب در سال 95 مشخص خواهیم کردخاطرنشان کرد: در گام بعدی خود در کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی به دنبال ساماندهی و اصلاح وضعیت نظارت خواهیم بود و با کمک همکاران و داوران در کمیته داوران مسابقات استانی را به صورت منظم و با کمترین حواشی در بعد قضاوت برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی، گفت: با تعاملی که با فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها وجود دارد در سال 95 تشکیل کلاس‌های آموزشی، اخلاقی، حقوقی و فنی را برای داوران استان با اولویت جوانان پیگیری خواهیم کرد همچنین با همکاری هیات‌های شهرستان‌ها دوره‌های ویژه‌ای در زمینه استعداد یابی و معرفی جوانان و نوجوانان نخبه برگزار خواهد شد.

قهرمانی افزود: پیشکسوتان سرمایه‌های داوری این استان هستند و توجه به آنها یعنی الگو سازی مناسب برای جوانان امیدوارم بتوانیم با پاسداشت این بزرگواران جایگاه داوری پایتخت معنوی ایران را به عنوان الگو در سطح کشور بالا ببریم از تمام دلسوزان این رشته تقاضا دارم که برای تحقق اهداف به ما کمک کنند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.