سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پليس و دستگاه قضاء دو عامل قدرتمند در پيشگيری از جرائم و برقراري امنيت

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: پليس و دستگاه قضاء دو عامل قدرتمند در پيشگيري از جرائم و برقراري امنيت پايدار در جامعه مي باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حميدرضا قديمي در ديدار با رئيس دادگستري شهرستان ماهنشان افزود: وقوع جرايم در جامعه در صورتي كاهش مي يابد كه تعامل و همكاري نيروي انتظامي و دستگاه قضايي هر روز بيشتر از قبل تقويت و مستحكم شود و قطعا با وجود چنين تعامل پايداري فرصت طلبان و هنجارشكنان جرات ارتكاب جرم را پيدا نخواهند كرد.

قديمي خدمتگزاري به مردم و ارتقاء امنيت پايدار در جامعه را از وظايف مشترک نيروي انتظامي و دستگاه قضا برشمرد و تاكيد کرد كه هر دو نهاد بايد هميشه در اين راه تلاش کنند.

وي برقراري امنيت ،حفظ و ارتقاء آن را نيازضروري جامعه دانست و برآورد شدن آن را بدون همکاري دستگاه هاي متولي و ازجمله نيروي انتظامي و دستگاه قضا ممکن ندانست.

در ادامه "يعقوبي" رئيس دادگستري شهرستان ماهنشان،پيشگيري از جرائم رادر راستاي امنيت جامعه با اهميت دانست و افزود:پليس و دستگاه قضايي بايستي پيشگيري را در اولويت كاري خود قرار دهند تا بتوانند با آموزش همگاني و پيشگيري اجتماعي امنيت پايدار را درجامعه نهادينه كنند.

وي ضمن تقدير از عملكرد فرمانده انتظامي ماهنشان در پيشگيري از جرائم و برقراري امنيت در اين شهرستان تصريح کرد:نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان سخت کرده و حاصل اين تلاش برقراري امنيت پايدار است و دستگاه قضايي نيز در اين خصوص با تمام توان از پليس حمايت خواهد کرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: پلیس ، قدرتمند ، امنیت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.