سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تکذیب وجود قورباغه در آب آشامیدنی

هیچ قورباغه ای در آب آشامیدنی روستای صلاح الدین کلا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در آغازین روزهای سال نو کلیپی قابل تامل در فضای مجازی دست به دست شد که حاکی از وجود قورباغه در آب شرب روستای صلاح الدین کلا نوشهر بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: تاسیسات آب آشامیدنی روستای صلاح الدین کلا نوشهر در سال 62 اجرا شد و آب آشامیدنی آن از سه دهنه چشمه در بالادست روستا تامین می شود اما به دلیل فرسودگی تاسیسات آب شرب این روستا شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بازسازی تاسیسات ،خطوط انتقال و شبکه داخلی رادر قالب طرح ملی در دست اقدام دارد.

عبدالهی افزود: تاکنون 7.5 کیلومتر خط انتقال،19کیلومتر شبکه داخلی با 9500 میلیون ریال انجام شد و بخشی از عملیات با پیش بینی اعتباری به مبلغ11000 میلیون ریال از صندوق توسعه ارزی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه روستای صلاح الدین کلا نوشهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران نیست، افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری به عمل آمده، تاکنون نگهداری تاسیسات آب شرب روستای صلاح الدین کلا تحویل این شرکت نشد و نگهداری ،تامین و توزیع آب شرب به صورت شورایی و توسط شوراهای این روستا اداره می شود .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در خصوص وجود موجود زنده همچون قورباغه در آب شرب روستا گفت: در تاسیسات آب شرب با 9 کیلومتر خط انتقال ، کنتور خانگی ،صافی و همچنین مخزن ذخیره در بالادست و کلر ، وجود موجود زنده همچون قورباغه بعید به نظر می رسد.

عبدالهی افزود: بازدید میدانی کارشناسان شرکت از آب شرب این روستا مشخص شد هیچ گونه مشکلی در کیفیت آب روستا وجود ندارد و احتمال ایجاد تشویش افکار عمومی در تهیه و پخش این کلیپ به نظر می رسد.

روستای صلاح الدین کلا با 2500 نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان نوشهر و نوار ساحلی دریای خزر قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تکذیب ، آب ، قورباغه ، آشامیدنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.